Gyakran ismétel kérdések

Törésgarancia

Noha reméljük, hogy nem lesz ilyen élményben részed, de amennyiben a csomag átvételét követően mégis azt tapasztalod, hogy valamely tétel eltört szállítás közben, törésgarancia szolgáltatásunk keretein belül díjmentesen kicseréljük a sérült palackot.

Mivel borok esetében a töréskár azonnal látszódik a csomagon, kérjük, hogy ne vedd át a csomagodat.
Ezt követően 4 órán küldj nekünk egy üzenetet a logisztika@winehub.hu email címre, hogy gondoskodhassunk a csomagod újra elküldéséről.

Törés esetén a következő teendőid vannak:

  1. Kérjük, ne vedd át a csomagodat, de ha mégis így tettél volna, akkor első körben mindenképp fotózd le a törött palackot – lehetőség szerint több szögből is. Kérjük, hogy a lehető legjobb azonosíthatóság miatt a termék címkéje és a vonalkódja is legyen látható a képeken.
  2. Töréskár igényedet küldd el számunkra a logisztika@winehub.hu email címre, valamint csatold hozzá a képeket is.
  3. Miután megkaptuk bejelentésed, lehetőségeink szerint a lehető leggyorsabban visszajelzünk.

Amennyiben panaszod jogos, a palackokat díjmentesen elküldjük Részedre.